Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








onsdag 21. mars 2012

Rose

I kveld vil jeg gi deg en vakker rose
et pust av noe da du ga meg en klem.
du ga meg ditt hjerte og dertil en dose
med spor av en fortid som fikk meg hjem.

Jeg gikk rundt omkring i en stor labyrint
uten mål og mening, i et gapende hull
budskap gikk fra meg uten et hint
om lyset der ute av glitrende gull.

Det var da jeg fikk se deg, du strakk ut en arm
mot en sjel som hadde gått seg så vill
Jeg gikk mot en havn, og solen var varm,
det var da jeg visste - her hører jeg til.
21.3.12 WenChe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar