Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








lørdag 17. mars 2012

Hvis jeg døde i morgen....

Hvis jeg døde i morgen

Hvis jeg døde i morgen -
hva hadde du da gjort for å gjøre min siste dag
til en solskinnsdag
- holdt min hånd og foldet den i min
- sendt meg ditt vameste blikk som sa at jeg var alt
for deg
- holdt dine armer rundt meg og sagt «jeg elsker deg»
med din mykeste stemme
- gitt meg en rose som bevis på din kjærlighet
- vist dine følelser sammen med meg, ledd med meg,
grått med meg, trøstet
- vist din omtanke for meg, oppmuntret meg,
- gjort alt som stod i din makt for å glede meg
Hvis du døde i morgen,
hadde jeg hatt dårlig samvittighet.

WenChe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar