Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








fredag 30. mars 2012

Faller

Jeg faller -
hvor dypt går det denne gangen?
Finnes det sikkerhetsnett,
eller faller jeg fritt?
Skulle ønske jeg visste,
men jeg ser ikke bunnen.
Det er sort, det er mørkt......
Det går nedover,
fortere, fortere
hvirvles jeg inn i malstrømmen.........

Langt der oppe,
en strime av lys.
Jeg ser noen kjente ansikter,
vektløshet, idet jeg trekkes
oppover igjen.......

30.3.12 WenChe
copyright: rimogord.blogspot.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar