Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








tirsdag 13. mars 2012

En gutt og e jente.....

Det gikk e fin jente ut i skogen grønn,
Og gutten sto og såg på ’a, han syns ho var så skjønn
Og gutten sa åt jenta, ja du er jenta mi.
Men jenta kneiste nakken, ja ho var riktig stri.

Og gutten han vart lei seg og sa: ”Hva skar nå tel
Før at du skar bestemme deg å velja meg lell ?”
Men jenta var fremdeles ganske så tverr
Du viser ingen muskler så jeg kan ei få deg kjær

Je skar si deg kjære jente, det er da itte bra
Med bære muskelbruk og kraft, nei, det kan je ei førdra
Om itte hue er med, med tanke og med sjel,
Da kan je itte by deg min kjærlighet så hel.

Da vart jo jenta mjuk, ho som før var tverr og krass.
Je blir med deg uansett, i hytte ell palass
Vi går mot samma framtid, det skar alltid vara vi
I tjukt og tynt je er med deg, skar alltid stå deg bi.

1.11.11 WenChe
 ·  · 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar