Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








mandag 2. april 2012

Så var vi der


Så var vi der

Det ligger en lykke i dagen,
som ikke helt kan beskrives.
En høstblomst fra den visnende hagen,
lyser opp og kan ei fordrives.

Hva er dette for en glede ?
Hva er dette for en dans ?
Undres hva som menes med det,
på hva som lyser og gir sødmen glans ?

To lange liv med mange ting er levet,
vi har for det meste gått hver vår sti.
Hverdagen har sin tid krevet,
og ført til at noe fôr forbi.

Nå krysset våre veier,
sammen førtes våre spor,
stor er min kjærlighetsseier,
men fattige blir mine ord.

På kinnet renner en tåre,
en gledeskilde det er
mine tanker kan være skjøre og såre,
men også trygge når du er her.

Jeg elsker deg.

5.9.11 WenChe
copyright: rimogord.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar