Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








torsdag 12. april 2012

Kilden


Nær kilden, så nær brønnen, så nær livet.....
omslutter meg idet jeg sakte stiger ned i det,

kjenner det syder av liv.
Trenger inn i alle porer.
Lar lyset slippe inn,
stråler fra et sted,
ikke så langt borte.
Fred, jeg møter dagen med ro og glede,
ta vare på,
være klippen for meg selv og andre.
Kraft, kommer utenfra, og senere innenfra,
et under, jeg takker for livet.

WenChe
copyright: rimogord.blogspot.com

Maleriet Kilden av Anne Kristine Thorsby

1 kommentar:

  1. Det diktet likte jeg :-) det forteller om, slik jeg fortolker det i min virkelighet, om en aksept av lys og mørke som likeverdig kjærlighet i stadig vekst :-) - tusentakk
    :-)

    SvarSlett