Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








mandag 2. april 2012

Frost


Kjærligheten jeg følte,
varmen jeg kjente,
gleden over å elske,
solen jeg så,
har frosset til et blekt novemberlandskap,
det er blitt vinter,
ensom vandrer jeg hvileløst.
på let etter trøst.
Tårer som store dråper
blir et spill av spøkelsestoner
med hul klang,
høye fjell stiger opp fra horisonten
i blåfrossen dis og
himmelen er grå som natten.

-------------------

Frosten i mitt hjerte er borte,
lyset har sluppet inn,
kjærligheten til menneskene,
har grepet mitt såre sinn.
Magien fra engletoner,
har båret meg opp og fram,
lyttende til fred og glede,
i ly av en faderarm.

WenChe
copyright: rimogord.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar