Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








tirsdag 12. juni 2012

Kjærlighetens seier

Jeg snudde ryggen til -
ikke noe fikk meg til å
vende tilbake til varmen......

Ut av ditt liv,
men også ut av mitt
Ingenting ble det samme....

I drømmen var vi sammen
både titt og ofte
Du var i tankene mine.....

Mye hendte og mange kom og gikk
men det var ingen som deg
Jeg visste ikke.......

.....at alt skjedde på nytt
Noen hadde spart oss til hverandre
Til et nytt ja

12.6.12 WenChe

Bilde: Talantbek Chekirov (1971-) Trender Passion



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar