Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








onsdag 13. juni 2012

Friminutt

Tror jeg tar meg
et lite friminutt
fra alt som kjennes vondt
fra alt som tynger

Tror jeg tar meg
en pause
fra sorgen som bæres
i hjertet.

Trener stadig
på å fylle krukka
med det gode
jeg har funnet.

For jeg har et sted
som lyser
Hvor stjerner
blir skapt av sorte hull.

En omvendt gravitasjon
gjenfødelse
i en ny verden
Mitt landskap.

13.6.12 WenChe

Sort hull (Foto: HO/AFP)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar