Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








torsdag 31. mai 2012

Veien din

Je kjem veien din i dag
denna veien som snor seg
som hyssingsvinger
i landskapet.
Over bakker og neri dalsøkk

Det er den je kjører på da je sker åt deg
Du bygda mi, der je sker slø rot
Den bygda je kjem åt
og som je føler meg så heme i.

Med sjøa og elven og tjønna,
og mektige høye fjell borti utsiktsranda.

Der vil sjela mi leva
og der vil sinnet mitt sjå
Der natur'n skifter
brått og heftig
hell' stille og ren.
Klar før e kvile
i den tordentunge natta.
Denna dal'n min
har et følkeslag
je kjenner

Denna dal'n min
har toner
som ligg i skrøtten
Toner så mjuke og mollstemte -
musikk åt hjertet.

25.5.12 WenChe

Skrevet på tur over Venabygdsfjellet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar