Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








fredag 25. mai 2012

Den gode handa

Jubileum - dikt nr 100 på bloggen!!!


Den gode handa
fer stilt over eit liv
Nesten umerkjeleg
krummer den seg rundt hjarta.

Eg vil halde ditt hjarte,
eg vil kjenne di lengt
Etter draumen som
doggar seg i sommaren

Mi hand i di,
to gode hender falder seg
i bøn til kjærleiken
Om å halda på det gode i livet.

Våre hender......

25.5.12 WenChe




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar