Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








tirsdag 18. desember 2012

Overblikk


En vei der oppe,
gir meg overblikk,
lys og liv flommer
gjennom det som er meg

I kjærlighet gir jeg
tilgivelse til alt vondt.
kapsler det inn og lar det
flyte bort.

I livet er jeg NÅ
fortiden er lukket,
tiden foran meg
ennå ikke trukket til side.

Mot lyset går jeg
skimter evigheten
i et sekund
gir meg overblikk.

18.12.12 WenChe



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar