Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








mandag 16. juli 2012

R.I.P. Pappa

Skrevet i forbindelse med at pappa døde 26.12.2001. Diktet ble lest i begravelsen 8.1.2002. Pappa døde av Alzheimer, bare 66 år gammel.

En engel gikk over jorda
og ga deg et siste smil.
Jeg tror du smilte mot lyset og sola
på vei til det stedet du skulle til.

Du var alltid glad når du kunne
gå turer i mark og eng.
Nå har du helt sikkert funnet
ditt evige jaktterreng.

Jeg kjenner barndommens glede
kommer i hjertet inn.
Med din melodi til stede
på mollstemt felstreng i sjel og sinn.

Jeg tror det var på tide
at du ble kvitt dine skuldres bør,
slik at du slipper å lide,
slik du kanskje gjorde før.

Ingen  kan vel få vite
hvor dine tanker var.
Nå slipper du mer å slite,
nå har du endelig fått ditt svar.

Jeg vet at nå kan du smile
der oppe blant engler et sted.
Så sov i den evige hvile,
kjære pappa, nå har du fått fred.

WenChe



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar