Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








onsdag 4. juli 2012

Dagen


En dag er over, en dag er endt,
for noen mot solen den var vendt.
For andre var mørket en trofast venn,
og nytt mørke fra natten gjør godt igjen.
For noen en berusende glede
for andre knapt nok til stede,
men borte for alltid er en dag,
og livet, min venn, ble det bare et jag?
For noen blir denne dagen den siste,
jeg håper du fikk fortalt alt det du visste.
Og for deg som dagen i morgen får
så LEV, og gi dagen din gode kår.
4.7.12 WenChe
Bilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar