Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








tirsdag 3. september 2013

Skynd deg!

Måtte alltid skynde meg,
gjør ditt, gjør datt
selv om jeg ønsket
at tiden sto stille.

Hele livet,
opphengt av andres krav
snille meg
gjorde som de sa.

Så måtte jeg lære
på den harde måten
kanskje allikevel
var det godt?

Jeg skynder meg å elske deg.

3.9.13 WenChe




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar