Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








mandag 27. mai 2013

Dagen våkner

Jeg skal stå grytidlig opp
dra ut i morgenen
og finne solskiva som henger
over østenhimmelen
i et overveldende øyeblikk
av intens lykke.

Jeg skal skimte gullstrålene
som lager edelstener
på et blått bakteppe.
Fjellene som bader seg
i solvannet,
og tørkes
av en myk blomstereng.

Dagen våkner av skjønnhetssøvnen.


27.5.13 WenChe


Bilde: Life is a canvas. Use your colors to delight others and inspire yourself to want the best all of the time. Don't be shy about spreading your brush all about your world. Let everyone see your brightness and light. Hold hands with others, and feel the energy of the souls you are kindred with.
~Gigi Galluzzo

https://www.facebook.com/pages/Inspired-Intentions/218322668189743

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar