Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








mandag 4. februar 2013

Ikke bare det negative


Ikke kom med det negative til min dør,
kom gjerne med sorger, nederlag og det som tynger,
men da forutsetter jeg at du lar meg
gi deg omsorg og en god klem.
Lar meg slippe til med forståelse
og oppmuntring.
Lar meg kunne glede deg med
gode tanker.
Men ikke kom bare med det negative til min dør.

4.2.13 WenChe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar