Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








tirsdag 6. november 2012

Livslangt vennskap


Min venn -
jeg har kjent deg lengre
enn jeg har kjent meg selv -
nesten

Avstanden har til tider
vært stor
kanskje vi ikke snakket sammen
på en god stund

Allikevel -
er du på forunderligvis
like nær
som om jeg kunne tatt på deg.

Vi deler mye,
sorger og gleder 
har vi vært sammen om
og hegnet om.

Våre liv,
flettet inn i trærnes
susende grener.
Står sammen,
med egne stammer,
men grener i hverandre.

Vennskap er varig,
ordløs forståelse,
og løse ords
forunderlige sammensetning,
til forståelse og respekt.

Min livslange venn.

6.11.12 WenChe

Foto: Gro Waaland

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar