Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








onsdag 3. oktober 2012

Manus.....

Manus er sendt til et forlag......

Ja, det stemmer, 55 dikt har funnet veien til sensurrommet, for å bli lest og vurdert, veiet for lett eller være passende........

Jeg må si jeg er spent og litt redd på samme tid, vil de bli forstått? Kan de leses av andre? Kjenner leseren seg igjen i det jeg skriver?

Tenk om.......de går igjennom, å kjære vene, da kommer jeg til å få sommerfugler i magen.....og samtidig være svulmende stolt over å se MIN bok......

Og hvis ikke, ja da har jeg lært masse underveis........


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar