Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








lørdag 15. september 2012

Varighet

Er'e mulig?

At en ny deppings kommer så fort
etter den gamle.

Jeg kjente liv,
ja til og med humor
var det der.

Bomullen rundt hue
var borte vekk,
den vettu,
hvor ingen ting når inn,
alt er tomt inni
kula på toppen.

Og det som skulle
være hjernen bak
ikke funker.

Ja'ru, nå er jeg
der igjen
innhyllet i en salgs
tilstand
av tomhet.

Lurer på hvor lenge
det varer
denna gangen.

15.9.12 WenChe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar