Sanger og dikt til alle anledninger

Trenger du hjelp til å skrive sanger, dikt og prologer til ulike anledninger ? Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail.

Er det noen malere/fotografer som ønsker tekster til sine bilder, så er dette også mulig
Du kommer med stikkord, jeg skriver til avtalt frist. Du får ferdig produkt sendt på mail når jeg har mottatt betaling. Du står selv for utskrift og kopiering.

Pris pr oppdrag 250 kroner.








onsdag 22. august 2012

Uten bølger

Et hav uten bølger, gir ro i sjelen
det flommer inn i hjertet, og kjøler opprøret
Himmelen glir sakte over fra mørk til rosa,
en soloppgang er i sin spede begynnelse
et sted på jorden.
Slik jeg håper min dag blir,
en dag uten stormer.
22.8.12 WenChe

Bilde: Please join/LIKE our page .. LIKE, tag & share .. unconditionally ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar